Pénzügy

Fehér Lászlóné pénzügyi főelőadó

Cím: Polgármesteri Hivatal, 8088 Tabajd, Dózsa György u. 2.
Tel.: 22/594-316
Fax: 22/594-330
E-mail: penzugy@tabajd.hu

Ügyfélfogadás ideje:

Hétfő     8.00-12.00

Szerda   8.00-16.00

Péntek   8.00-12.00

 

Pénztár:

Szerda 10.00-14.00

Pénzügyi főelőadó feladata az Önkormányzat költségvetésével és pénzgazdálkodásával kapcsolatos döntés előkészítés és operatív végrehajtás. Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatala pénzügyi folyamatainak koordinálása, számviteli és könyvviteli nyilvántartása. Vagyongazdálkodási feladatok végrehajtása, kötelezettségvállalások vezetése. Személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.

Pénzügyi főelőadó feladatai:

a) Képviselő testületi- és bizottsági előterjesztések, rendelet-tervezetek készítése
– éves költségvetés
– költségvetés módosítása
– költségvetési koncepció készítése
– féléves -, éves költségvetési beszámolók előterjesztéseinek elkészítése

b) Vagyongazdálkodás
– vagyonkataszter jogszabálynak megfelelő felügyelete
– lakás és nem lakás céljára szolgáló bérleti szerződések analitikus nyilvántartása, számlázás, hátralékról értesítés kiadása

c) Pénzügyi és számviteli feladatok
– előirányzat nyilvántartás vezetése
– bank- és pénztár forgalom bonyolítása, könyvelése
– szerződések, szállítói és analitikus nyilvántartások vezetése
– számlázás
– intézményi kifizetések számfejtése

d) Ügyfelekkel folytatott ügyintézés
– helyi támogatások (non-profit szervezetek  támogatása), ehhez kapcsolódó pénzügyi ügyintézés (analitikus nyilvántartás vezetése a folyósított támogatásról)
– közmű fejlesztési hozzájárulással kapcsolatos pénzügyi ügyintézés (befizetések nyilvántartása, ügyfél kérésére igazolás kiadása, közműtámogatás visszaigénylése
– közterület használati megállapodásokkal kapcsolatos pénzügyi ügyintézés (analitikus nyilvántartás, számlázás, hátralékról az értesítések kiküldése)
– pénztári ki- és befizetések (segélyek, előlegek, hirdetési díj, közterület használati díj, bérleti díj)

e) Személyzeti és munkaügyi feladatok
– kinevezések, munkaszerződések, átsorolások
– közcélú foglalkoztatással kapcsolatos feladatok

f) Pályázatkezelés

– közreműködés a pályázatok elkészítésénél, benyújtásánál,
– hiánypótlások,
– pénzügyi elszámolás, -koordináció
– támogatások lehívása,
– kötelező jelentések, elszámolások elkészítése,
– ellenőrzések esetén adatok, iratok szolgáltatása,
– folyamatos kapcsolattartás a közreműködő szervekkel

g) anyakönyvi ügyintézés:

– születés, házasság, haláleset, anyakönyvezése, anyakönyvi kivonatok, másodlatok kiállítása
– névváltoztatás, névmódosítás
– állampolgársággal kapcsolatos ügyek
– apai elismerő nyilatkozattal kapcsolatos ügyek

h) testületi jegyzőkönyvek vezetése, határozat kivonatok készítése

 

Fehér Lászlóné Pénzügyi főelőadó 22/594-316